11/25/2009

Λίγο γέλιο......!

Κάντε κλικ για μεγέθυνση!

Έτσι...για να φύγει η θλίψη.....!



16 Χάπια:

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αρκάς πάντα επίκαιρος!!!!

Dreamy Cloud είπε...

Kαλόοοο!! :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χα! (λιγο γέλιο δεν είπες;)
Καλοοό!

Ευρύνοος είπε...

χαχαχα

την χάρηκα πολύ την ..πολυανάρτηση σου :)

καλό βράδυ !!!

George είπε...

νασαι καλά χεχεχεχε! Καλημέρα σου!

DaisyCrazy είπε...

αααααααχχχχχ να'σαι καλά! το χρειαζόμαστε πρωί-πρωί!

kakos lykos είπε...

Αρκάς!!!
Κορυφαίος πάντα!!!

Καλησπέρα τρελή :)))

Μaya είπε...

ευρηματικό!!!

Η τρελή είπε...

ΚΑΙ ΛΟΙΠΌΝ?
Πάντα και καυστικότατος...!
Καλησπέρες

Καλώς την Dreamy,
Μας χρειάζεται το χιούμορ!

Ελίτσα.....
...χμ, μην αφήσεις τπτ να πέσει κάτω.....!!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑ (Πολύ γέλιο και φωναχτά παρακαλώ....!)
Τα φιλιά μου, τα φιλιά μου!

Ευρύνοε,
Κι εγώ χάρηκα που χάρηκες....!
Τα σέβη μου

George
Καλησπερούδια....καιρό έχω να δω ανάρτησή σου, εγώ φταίω λόγω δουλειάς ή εσύ τεμπέλιασες????
Πολλές καλησπέρες φίλε!

Τρελή Μαργαριτούλα,
Τόχουμε ανάγκη το άτιμο....!
Καλησπερίζω

Λύκαινα,
Όσες φορές και να τον διαβάσω....πάντα ξεραίνομαι στο γέλιο! Και το καλό είναι πως σε προβληματίζει κιόλας με το καυστικό του πνεύμα!

Μάγια μου,
Καλησπέρα και σε σένα...θάρθω από κει να τα πούμε! Κάποια στιγμή με έναν τίτλο σου...μπερδεύτηκα!
χααχαχαχαχαχαχαχ
Αν δεν βρεις ταξί....σφύρα, το έχω μόνιμα αραγμένο εδώ!
Τα φιλιά μου

Savvina είπε...

Πολύ καλή κάρτα....
χαχαχαχαχαχαχαχα
Φαντάζεσαι να υπήρχε και στην πραγματικότητα????
Θα είχε πολύ γέλιο.....
χαχαχαχα :)))))))

Καλό Σ/Κ να έχεις τρελή μου.
Καλή σου μέρα.

gnostosagnostos είπε...

xaxaxaxa!!!!!
tromero!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πρός
Κυρίαν Τρελή

Αγαπητή μας κυρία
σας ενημερώνουμε σχετικά με την πρωινή επίσκεψη μιάς άλλης τρελής στο ιστολόγιο της κυρίας ΜΑΤΑ

1) Οταν κάποιος είναι γουρούνι τί κάνει; Τρώει!!

2) Οταν τρώει κάποιος Σαν γουρούνι ,τί παθαίνει; Πέφτει σε λήθαργο!!

3) ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΖΩΟΝ ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΑΠ ΤΑ ΑΓΡΙΑ ΧΑΡΑΜΑΤΑ?

Μετά τιμής
ΕΛΙΑ

Η τρελή είπε...

Σαββινάκι μου,
Υπάρχει νομίζω η κάρτα αυτή και στα βιβλιοπωλεία....!
Τα φιλιά μου και καλό μήνα!

Γνωστέ άγνωστε
Καλημέρα και καλό μήνα!

ΠΡΟΣ ΕΛΙΑ
.............................
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑ.

ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ
ΤΡΕΛΗ

next_day είπε...

χαχαχαχ!!τρομερό!!
μου θύμισες το δώρο που έχω πεί ότι θα κάνω στην φιλεναδίτσα μου!!! ευκαιρεία για καινούρια αναρτησούλα!!!!!
Φιλί γλυκό!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Δεν θα το πιστέψεις , χθες πήγα στο νευρολόγο και περιμένωντας τη σειρά μου είδα οτι είχε ένα σωρό τέτοια βιβλία του ΑΡΚΑΣ. Τα διάβαζα λοιπόν , ιδιαίτερα ένα με το τίτλο το " πειραματόζωο"ήταν υπέροχο , έσκασα στα γέλια και όταν με φώναξε η νοσοκόμα με το ζόρι το άφησα.

Η τρελή είπε...

Next day,
Όντως καταπληκτικό δώρο....
Τα φιλιά μου και καλό μήνα!

Αχτίδα,
Μόνο κάπως έτσι θα μπορούσε η αναμονή για οδοντίατρο να περάσει ευχάριστα!
Καλημέρα και καλό μήνα!