8/06/2009

Το λεωφορείο...της γραμμής!!!!!


Πριν από αρκετά χρόνια…..κάποιο 4ήμερο ήταν….μάλλον κοντά στο Πάσχα…δεν θυμάμαι και καλά…..μεγάλη γυναίκα….κανονίσαμε εκδρομή με τον καλό μου….κι ένα ακόμα φιλικό ζευγάρι…..σε ένα μακρινό χωριό στην ορεινή Ναυπακτία….όπου κάποιος θείος μου είχε ένα ωραιότατο πέτρινο σπίτι!

Είχαμε πάει αρκετές φορές….παρόλο που ήταν μεγάλη και δύσκολη η διαδρομή….γιατί πραγματικά ήταν έξοχα , πάντα ξεκουραζόμασταν και γυρνούσαμε ανανεωμένοι στο κλεινόν άστυ!

Έτσι λοιπόν με 2 αυτοκίνητα, γιατί οι φίλοι είχαν ένα μωράκι 6-7 μηνών τότε, ξεκινήσαμε για την εκδρομή! Στο δρόμο, όλα καλά αν εξαιρέσεις την πυκνή ομίχλη που είχε στα πιο δύσκολα χιλιόμετρα της διαδρομής και μερικά δέντρα που αναγκαστήκαμε να απομακρίνουμε «δια χειρός» καθότι μας έφραζαν τον δρόμο!

Φτάσαμε σχεδόν νύχτα, ανοίξαμε το κλειστό σπίτι, το αερίσαμε όσο ήταν δυνατόν και ξενάγησα τους φίλους στο 2όροφο πέτρινο για να μάθουν τα κατατόπια!

Έκρινα, ως προσωρινή οικοδέσποινα, πως οι φίλοι με το μικρό παιδάκι τους, θα ήταν καλύτερο να εγκατασταθούν στον κάτω όροφο, που ήταν και ο πιο καινούργιος, για να έχουν περισσότερες ανέσεις! Μη φανταστείτε βέβαια καμιά «χλίδα»….χωριάτικο σπίτι ήταν, αλλά ο θείος μου είναι μερακλής και πιάνουν τα χέρια του ! Έτσι, στο σπίτι υπάρχει καινούργια ξύλινη σκάλα που ενώνει εσωτερικά τους 2 ορόφους, αλλά έχει 2 μειονεκτήματα που ήταν αδύνατον να «βολευτούν» ! Το πρώτο…η τουαλέτα είναι έξω από το σπίτι…σε ξεχωριστό κτίριο μέσα στην αυλή…και το δεύτερο….είναι ότι λόγο της θέσης του σπιτιού….δεν υπάρχει ούτε ιδιωτικός χώρος πάρκινγκ…αλλά ούτε και κάποιο κοντινό «άνοιγμα» στο δρόμο για να παρκάρουν τα αυτοκίνητα! Κι μη ξεχνάτε…ότι μιλάμε για χωματόδρομο σε ελληνικό χωριουδάκι, όπου υπάρχουν 7 μόνιμοι κάτοικοι…..!( Ή μάλλον 6…..γιατί τελευταία έμαθα…πως ένας βοσκός…που είχαμε γνωρίσει κιόλας κάποια από τις φορές που είχαμε ξαναπάει ….πέταξε τη γυναίκα του….στο ποτάμι και πνίγηκε!!!!!!! Δεν κάνω πλάκα….. καθόλου πλάκα!)

Αφού τελικώς βολευτήκαμε όλοι, φάγαμε, ήπιαμε ένα ωραιότατο κόκκινο κρασί από το κελάρι, είχαμε ανάψει τζάκια και σόμπες….ήρθε η ώρα του ύπνου! Καληνυχτιστήκαμε….κι πέσαμε ξεροί…για να ξυπνήσουμε και λίγο πρωί…να χαρούμε τη φύση! Να σας πω εδώ, ότι ο καλός μου δεν οδηγεί, έχει προσωπικό σωφέρ εμένα, πράγμα που καθόλου δεν με ενοχλεί γιατί πολύ μ αρέσει η οδήγηση! Αλλά…όχι πάντα! Γιατί αφού είχα πέσει σε ένα βαθύ λήθαργο, με τόσο κρασί, ακούω τον καλό μου να με ξυπνά λέγοντάς μου ότι πρέπει να πάρω το αυτοκίνητο γιατί θέλει να περάσει το λεωφορείο της γραμμής κι επειδή δεν χωράει…μαρσάρει έξω από την ανηφόρα του σπιτιού! Απίστευτο μου φάνηκε…..ούτε ήξερα τι ώρα είναι…..νύχτα πίσσα σκοτάδι έξω……με το ¼ του ματιού ανοικτό….να ψάχνω να βρω ρούχα να φορέσω, γιατί τον έκανε τον ψόφο του……να ακούω κι εγώ βέβαια το λεωφορείο να βαριανασαίνει στην ανηφόρα ……και να λέω θα προλάβω… πάνω στη μανούβρα θα βρω το αυτοκινητάκι μας …..στο γκρεμό…..κι άλλα τέτοια! Παρόλη τη νύστα μου βέβαια…σκέφτηκα να πάω να ξυπνήσω και τον Χ για να τραβήξει κι αυτός το αυτοκίνητό του ….κι έτσι άρχισα να κατεβαίνω την εσωτερική σκάλα…..όπου όμως άρχισα να αντιλαμβάνομαι πως από κει κάτω ερχόταν αυτός ο δυνατός θόρυβος του μαρσαρίσματος……..!!!!!!!!!!

Τι ήταν…..? Δεν θα το πιστέψετε…!!!!!! Ο κακομοίρης ο Χ……καθότι ψόφιος από την κούραση και τις 3 δουλειές που έκανε για να θρέψει την οικογένειά του……ήπιε κι τις κρασάρες του…κι ήρθε κι έπεσε….σε κώμα να το πω…..σε βαθύ τρελό ύπνο να το πω…..δεν ξέρω πώς να το πω……αλλά…….ΡΟΧΑΛΙΖΕ….ναι…ροχάλιζε τόσο δυνατά και με τέτοιο ρυθμό…που ήταν όντως σαν το λεωφορείο της γραμμής που προσπαθούσε να ανέβει ανηφόρα! Κι άλλαζε και ταχύτητες παρακαλώ!!!!!!!!

Καλά βέβαια….την άλλη μέρα…..κάναμε πολύ γέλιο με όλη αυτή την ιστορία….δεν το συζητώ….. ! Αλλά εξέφρασα μια απορία προς τη γυναίκα του ζευγαριού…..εσύ καλή μου…τίποτα δεν άκουσες….δεν ξύπνησες με όλο αυτό το κακό που γινόταν δίπλα σου? Όχι λέει, είχα βάλει ωτοασπίδες….για να μη με ξυπνήσει το……μωρό!!!!!


Είπατε τίποτα?????????


17 Χάπια:

George είπε...

υπερβολές!! Άκου λεωφορείο της γραμμής??
Χεχεχεχεχεχεχεχε

Ευρύνοος είπε...

Το κακό είναι οτι δέν μάθατε κάν, τί ώρα περνάει αυτό το ρημάδι το λεωφορείο τελικά..

καλησπέρα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Χαχα.....όταν με το ένα βάζανε ωτασπίδες....φαντάζομαι πως με αυτό το ένα έχουν μείνει ακόμη

΄Ασχετο, αλλά το σκηνικό του χωριού ωραίο

Καλώς σε βρίσκω,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

XAXAXAXAXAXAXAXXXXXXX!!!!
Νάσαι καλά,μ' έκανες και γέλασα αλλά θυμήθηκα κιόλας το σχωρεμένο το παππού μου που όταν κατέβαζε το κρασάκι του είχαμε...συναυλία πνευστών,κρουστών με πρίμο σεκόντο το κουταβάκι που είχαμε τότε!!!
Καλησπέρααα!!

Η τρελή είπε...

George.....
Όπως στα λέω καλέεεεε! Λεωφορείο και μάλιστα από εκείνα τα παλιά....που είχαν τη μηχανή μέσα....δίπλα στον οδηγό...τα θυμάσαι? δεν ξέρω βέβαια την ηλικία σου...αλλά ρώτα κανέναν μεγαλύτερο...θα σου πει! χαχαχαχαχαχα
Την καλησπέρα μου!

Η τρελή είπε...

Ευρύνοε......
Το μάθαμε.....πέρασε την επόμενη μέρα της άφιξής μας....κατά τις 4 το μεσημέρι.....κόρναρε σαν....μαούνα και πήραμε εγκαίρως τα αυτοκίνητα για να περάσει! Στο τσάκ!
Πολλές καλησπέρες!

Η τρελή είπε...

Φύρδην.....
Έχω αρκετά χρόνια να πάω....για να δω αν έχουν μείνει με ένα λεωφορείο ακόμα!!!!
Αλλά πραγματικά...το σκηνικό ήταν ...πολύ ωραίο!
Σ ευχαριστώ που πέρασες, φιλιά τρελά κι αδέσποτα!

Η τρελή είπε...

Νάντια.....
Καλώς τη μου....έτσι όπως τα λες....σκηνές απείρου κάλους όταν βέβαια δεν είναι μόνιμη η κατάσταση....γιατί αν έχεις τέτοια χορωδία κάθε βράδυ....δεν ξέρω αν είναι για γέλια ή για κλάματα!
Φιλιά και καλησπέρες!

Giannis Ianossss είπε...

Πάλι καλά που δεν σας φιλοξενούσε ο βοσκός... θα κάνατε παρέα στη γυναίκα του στο ποτάμι :Ρ

Η τρελή είπε...

Γιάννη....
Να σου πω.....καθόλου δεν θα με χάλαγε ένα μπανάκι στο ποτάμι μ αυτή τη ζέστη.... χαχαχαχαχαχαχα!

Miss Pink είπε...

αχ άγγιξες ευαίσθητο σημείο!
γενικά δεν ξυπνάω με τίποτα!
ούτε με σεισμούς, ούτε με κεραυνούς, ούτε ακόμα και με την ηλεκτρική που έβαζε η μαμά μου όταν κοιμόμουν μικρή ως αργά.!
μόνο ένα δεν μπορώ!
το ροχαλιτό!!!!
τρελό πρόβλημα!
πέρσυ Σκιάθο με 2 φίλες!
εγώ κάθε πρωί στις 6 ξυπνούσα απο το ροχαλιτό της μίας, έβγαινα στο μπαλκόνι, έπαιρνα δύο πολυθρόνες μπαμπού που έιχε τις ένωνα και κοιμόμουν μέχρι 9-10 ανάλογα!
δράμα σου μιλάω!
ωχ παναγία μου!
και αύριο με αυτές φεύγω!!!!
ελπίζω να έχει αναπαυτικές καρέκλες στη βεράντα γιατί αλλιώς.......
χιχιχι..
φιλιά κορίτσι του survivor :P

Μaya είπε...

χαχα... συμπάσχω μαζί σου!
ευτυχώς στις μέχρι τώρα σχέσεις μου δεν ροχάλιζε κανείς!
οι φίλες μου πάλι οδηγούν ..."λεωφορείο" στον ύπνο τους!

Η τρελή είπε...

Κατερίνα
Πάρε μαζί σου έναν υπνόσακο καλού κακού.....ποτέ δεν ξέρεις!!!!!
Κορίτσι καλά να περάσεις, τα λέμε στην επιστροφή!
Φιλιάααααα

Η τρελή είπε...

Maya
Μεγάλο πρόβλημα να αναγκάζεσαι να μοιραστείς τον ύπνο σου (όχι το κρεβάτι σου) με κάποιον που ...ροχαλίζει!Ευτυχώς ο καλός μου, σπανίως .....! Κι απ' ότι κατάλαβα...κι εσύ από τις τυχερές...φτου φτου μη σε γλωσσοφάω!
Καλησπερούδια

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Μανταλακι στην μυτη μετα....
Τωρα αν εχει εξαερωσεις απο αλλου.....δεν ξερω....

ΥΓ.Ωραια στο χωριο ετσι οπως το περιεγραψες!!!!
Φιλια!!!

DaisyCrazy είπε...

αχ τρελή μου τα κατάφερες για άλλη μια φορά και με κανες να πεθάνω στα γέλια! όποιος δεν έχει άντρα που ροχαλίζει δεν μπορεί να καταλάβει τι πάει να πει ροχαλητό. άσε άσε πονεμένη ιστορία :)
μα καλά ο άντρας σου πως νόμιζε ότι ήταν το λεωφορείο της γραμμής αφού ήταν μαύρο σκοτάδι έξω; :)))

Η τρελή είπε...

Καλώς το αερικό.....
Ναι Αντιγόνη μου, το χωριό πράγματι...άψογο...το πεθύμησα!
Τα φιλιά μου!

Δωροθέα
όποτε έχεις όρεξη για ...γέλια, εδώ είμαι! χαχαχαχαχααχαα
Μέσα στον ύπνο μας κι από την ηχώ που έκανε το 2οροφο ...... καταλαβαίνεις πως σε όλα πήγε το μυαλό εκτός....από το ροχαλητό!
Καλησπέρες πολλές, φιλιά!